czwartek, 5 grudnia 2013

Wygląd nowego domu !

*Miley*
 Noc spędziliśmy ( ja, Harry, Emily ) u cioci, bo tak chciał tata . Zostaliśmy tam do południa, a później zadzwonił do mnie tata, że już możemy wracać, bo dom został już urządzony . Tata chciał nam zrobić niespodzinkę więc nie pozwalał nikomu pomagać przy przygotowaniach naszego nowego domu .
Weszliśmy do domu i wszyscy się porozbiegali  w poszukiwaniu swojego pokoju . 
Cały dom był przepiękny .
pokój Emily
- Harrego 
mój  
- taty
- łazienka
- kuchnia
-salon


2 komentarze:

  1. hejka, zostawiłaś u mnie komentarz, więc postanowiłam i tobie coś napisać... przeczytałam wszystko co tutaj napisałaś.... widać, że bardzo lubisz dodawać stylizację i masz dobry gust co do nich :) dom, który teraz przedstawiłaś też śliczny :) A co do tego co napisałaś, no to w sumie jeszcze się nic nie działo. Dopiero wprowadziłaś nas w świt głównych bohaterów opisując przeprowadzkę ich życie, ale nie pojawił się żaden istotny wątek. Czekam, aż zacznie się coś dziać, może miłość? albo jakaś inna cudowna przygoda :) Jakbyś napisała nowy rozdział, to wyślij mi jakąś wiadomość, albo w komentarzu na moim blogu : http://serce-pokonanej-przez-wspomnienia.blogspot.com/
    albo jako wiadomość na asku: http://ask.fm/LadyxDestiny
    Weny życzę :*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń