piątek, 29 listopada 2013

Chapter 1

* Miley *
Jest lato, wakacje, 6:13, a ja nie mogę spać . Moi rodzice się rozwiedli . Mieszkam z tatą, starszym bratem ( to przyszywany brat, syn taty z poprzedniego małżeństwa ) i moją młodszą siostrą . 
Jakieś 3 miesiące temu wprowadził się do nas Harry ( to ten brat ) . Mieszkam z nim w pokoju, ale tylko tymczasowo . Za miesiąc rozpoczyna się moje nowe życie będzie nowy rok szkolny i nowy dom . Mój pokój jest największy więc co mi szkodzi podzielić się z Harrym . 
A więc jest 6:13, a ja nie mogę spać . Zeszłam na dół do salonu, pooglądać TV . U mnie w pokoju też jest telewizor, ale nie chciałam budzić brata . Oglądałam różne seriale, gdy były reklamy przełączałam na inny kanał i zapominałam o poprzednim . Później poszłam na górę się ubrać . Wybrałam te ciuchy :
Później poszłam wziąć szybki prysznic . Umalowałam się naturalnie, bo jest ciepło, a nie chcę się świecić . Włosy spięłam w rozczochranego koka . Następnie zeszłam na parter i zabrałam Yoko na spacer . Suczka wybiegała się . Wróciłyśmy do domu ja cała brudna, a Yoko w błocie . Dzisiaj mam wolne, a na co dzień pracuję u cioci w piekarni . Postanowiłam się przebrać i wykąpać psa . Miałam przy tym dużo zabawy . Yoko dostałam na 3 urodziny, bardzo ją kocham . 
-------------------------------------------------------------------------------------------
To na razie wszystko . Mam nadzieję, że się spodoba i liczę na komentarze . 
A tak wygląda Yoko : 

 

3 komentarze:

  1. Szkoda, że takie krótkie ale fajne czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko zapisane lekkie zmiany . Mogę Ci podpowiedzieć, że Miley nie długo się w kimś zakocha i to z wzajemnością ^^

    OdpowiedzUsuń